הוסף לעגלה

• הרכישה באתר מאובטחת באמצעות פרוטוקול SSL ועומדת בתקני אבטחה מחמירים, כך שהפרטים אותם מסרתם נשארים חסויים.

• כל הפרטים האישיים שימסרו בעת ביצוע הרכישה באתר יישמרו במאגר המידע של החברה, למעט פרטי כרטיס האשראי ומספר תעודת זהות שאינם נשמרים אצלנו. החברה לא תעביר פרטים אישיים של מבצע הרכישה לאף גורם למעט לספקים במידת הצורך וגם זאת רק על מנת להשלים את פעולת הרכישה באתר. על פי החוק אין חובה למסור לחברה פרטים אישיים, אך ללא פרטים אלה החברה לא תוכל לטפל בהזמנות הנעשות באתר.

• בית הספר מ.ל. בע"מ תהיה רשאית בכפוף להסכמת הנרשם באתר, לשלוח אליו דואר אלקטרוני או לפנות אליו בכתב או בעל-פה בכל מידע בדבר מבצעים של החברה לגבי חידושים במוצרים, חידושים באתר, פרסומות מגופים נבחרים וכיו"ב. במידה ומבצע הרכישה אינו מעוניין שהחברה תפנה אליו, יהיה עליו לציין זאת במקום המיועד לכך בדואר האלקטרוני בפרסום שיקבל.

• בית הספר מ.ל. בע"מ נוקטת אמצעים מחמירים למניעת חדירה לאתר ו/או למחשבי החברה ולמניעת פגיעה אפשרית בפרטיות המשתמשים באתר. אתר החברה מאובטח אך יחד עם זאת, לא ניתן לשלול שיבושים באופן מוחלט. על כן מבצע הפעולה מצהיר בזאת כי לא תהיה לו כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה נגד החברה ו/או נגד מי מטעמה עקב פגיעות, תקלות, ו/או שיבושים העלולים להיווצר, כאמור מחדירה זו.

• אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר באמצעות טופס יצירת קשר באתר, למייל: info@hdcml.com  או לטלפון  03-9024681/2, בכל עניין, שאלה או בקשה.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת!